Bangkok

Hoi iedereen!

weer een berichtje, en dit keer vanuit Thailand. In Thailand aangekomen ( zo rond de 23 ste van december) was onze eerste stop Chiang Mai, waar we, een beetje tegen de verwachting in, beschikking hadden over een keuken. Dus we hadden een heus kerstdiner om ons enigszins aan de traditionele kerst te doen denken. Verder was er niet zo heel veel traditioneel; maar wel leuk. Tweede kerstdag was een gelegenheid om olifanten en rafts in de regio te bezoeken en was ook zeer leuk. Daarna waren onze ogen eigenlijk gericht op Ko Tao, een tropisch eilandje in de golf van Thailand. Helaas waren er twee (gruwelijke) nachtbussen voor nodig om hier te komen, maar dan heb je ook wel wat. Het water was super helder, het eiland en onze 'resort' ( alles was daar een resort) ook super mooi. We hebben zonnebadend, snorkelend en onder de indruk van al het moois de dagen rond nieuw jaar hier doorgebracht.Kan hier helaas geen foto's op de blog zetten, maar het is echt je droom-tropisch paradijs. Ook hadden we het liedje'op een onbewoond eiland' constant in ons hoofd. Ook al was het eiland dan bewoond het zette wel de sfeer.

En nu dus in Bangkok; groot, hectisch, heet. Wel een fijne guesthouse gevonden. En alle gemakken om de laatste dagen door te brengen.

Groetjes

fam moth

Hoi Luke
fijn om weer een verslag van je te lezen.
Klinkt fantastisch!
Bereid je voor op een temperatuurs-shock!
We zien naar donderdag uit!
Tot dan, van je ouders

simone

luke, ik kan niet wachten tot je thuis bent!
ik kom je ophalen, maar ik moet ff kijken met school.
je ouders zeiden het al, maar het is hier behoorlijk winters weer! niet schrikken;)

tot snel!!