Siem Reap

Hallo allemaal,

ben nu eindelijk uit Phnom Penh en wel in Siem Reap. SIem Reap is de uitvalbasis voor het bezoeken van de tempels, zoals dat hier zo genoemd wordt. Met de tempels doelen ze op een heel spectrum aan gebouwen, waaronder Angkor Wat, wachttorens, terassen, paleizen en ..tempels.Vandaag heb ik de tempels bezocht. Het was heel interessant om deze bouwwerken te zien. Sommige, zoals Angkor Wat (nationale trots van Cambodja) zijn heel goed onderhouden/gerestaureerd. Andere, zoals het wat minder bekende Ta Promh, zijn in hun 'eigen' staat gebleven. Dit wil zeggen dat het half bouwwerk, half ruine is, met overal begroeiing dat tussen en zelfs uit de stenen komt. Ik ga zo proberen wat foto's erbij te zetten om deze woorden wat meer kleur te geven. Verder ben ik nu in een buitengewoon fijn hostel, ga ik het morgen weer wat rustig aan doen en vlieg ik 3 december naar Luang Prabang te Laos, waar ik hopelijk Mauricio en Mirjam zal treffen. Weer een beetje een kort berichtje zie ik zo, maar dan ben ik ook pas weer begonnen met reizen, volgende keer meer.

Groeten

Luke

Reacties

Reacties

Dennis

Hey Luke,

Moeten we nog pepernoten of taaitaai voor je bewaren?
Mooi dat je weer aan het reizen bent. De mensjes uit Zeist zijn er nu toch ook? Maak er met zijn alle nog een leuke maand van!

Groeten Dennis

Wim en Greet

Na het laatste bericht van Dennis delen we je mee dat wim alle pepernoten en taai taai nu heeft opgegeten.
Je hebt ons wel laten schrikken door je ziekte maar gelukkig gaat het al weer een stukje beter.
Hopelijk heb je nog een hele fijne maand in L,P.
Heel veel groetjes van Wim en Greet uit Lopik

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!