Nog steeds Phnom Penh...

Hallo iedereen,

een klein berichtje met helaas weinig reisverhalen...Ik ben gisteren uit het ziekenhuis ontslagen, voel me nog beetje zwakjes, maar al wel veel beter dan het geval was. De komende tijd zal ik proberen beetje aan te sterken, wat een saai, maar noodzakelijk goed is. Bedankt aan alle mensen die in deze tijd gemaild en/of gebeld hebben. De komende dagen zal ik genoeg tijd hebben om iedereen te beantwoorden:). Als het goed is ben ik nu ook mobiel bereikbaar, een mailtje naarmij of een telefoontje naarmijn ouders zou voldoende moeten zijn om nummer te achterhalen..Bedankt nogmaals voor alle lieve berichten en groetjes

Luke

Reacties

Reacties

Sanne

Hee lieverd,

Wat klote dat je ziek was hee! Echt even schrikken hoor! Gaat t nu weer iets beter? Voel je je wel vrolijk enzo? Ik voelde me altijd zo shit als ik op reis ziek werd. Ga maar fijn relaxen en wat leuke dingen doen!

Dikke kus!

marga

Heee grote neef !!!!!
gelukkig dat het weer beter met je gaat. Denk je met malaria pillen goed te zitten , heb je nog zo'n andere mug !! Nog maar ff rustig aan doen, en dan weer verder op ontdekkingsreis. je vrienden komen toch volgende week ?? Wij zullen aankomend weekend eens kijken of je moeder echt ouder er uit ziet.
Nou hou je taai, en niet meer zo'n actie he !!!!
Groet van ons: Remco & twan en moi

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!