Hoi An

Hallo iedereen,

ga zeer binnenkort op de bus richting Quy Nhon, maar vooralsnog: Hoi An. Een heel lief klein stadje, dat bekend staat om zijn vele klerenmakers. Nee, ik heb geen kleding laten maken. Wel ben ik hier naar het strand geweest en naar My Son, de vietnamese variant van het bekende Angkor Wat. Om het laatste te bezoeken moest ik om half vijf opstaan, maar gezien de temperaturen rond het middaguur en mijn beetje verbrande armen van gister (naar het strand fietsen om 1 uur is ook niet echt slim) leek een vroege ochtend sessie mij het beste. En nu kan ik dus ook zo de bus naar Quy Nhon nemen. Op mijn laatste bustocht heb ik tot twee keer toe een OLIFANT gezien. Waarschijnlijk waren de 2 olifanten dezelfde, maar toch..Hij stond gewoon op de oplegger van een kleine truck. De eerste keer duurde het even voordat ik doorhad waarnaar ik keek. Verwacht je gewoon niet. Een olifant aan de andere kant van het busraampje. Tenslotte wil ik nog even kwijt dat ik hier in Hoi An ook geleerd heb om wel 3 vietnamese gerechten te bereiden, waaronder de (vegetarische) loempia. Het smaakte allemaal zo lekker, hoop dat dit in Nederland straks na te bootsen is.

Maar voor nu allemaal tot de volgende keer

Reacties

Reacties

truus

Ik zorg dat je de mooiste plaats op het veld krijgt en ik ben de eerste klant. Heel veel plezier verder en kijk uit voor overstekende olifanten.
Groetjes uit Lieren

Merijn

Heey broerke,
Heb je 't naar de zin daar.....en overal? :)
Veel plezier, geluk en xoxoxo

Ps. ik ken je zus!!!

katherine

heey luke,

Ik liet je site aan merijn zien en we zaten ff t ouwehoeren :P hahah. maar maak je niet druk hoor , he is gay :) anyway bij deze wil ik ook de groeten aan ellen geven..
Nu even serieus vet gaaf dat je olifanten hebt gezien enjoy the rest of you're yourney!! xoxoxo tot mails katherine

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!