Sapa

Hoi iedereen,

dit berichtje is afkomstig uit Sapa, een (veel te) toeristisch dorpje gelegen in, de door de fransen benoemde, Tonkinese alpen. Grote attractie is 'view across valley', maar zoals dat wel vaker gebeurt in bergen, is het vandaag heel mistig weer. Wat blijft er dan over? Een dorpje met opvallend veel hotels, westerse cafe's, kleurrijke locals die je van alles willen verkopenen natuurlijk een internetcafe. Gister was het echter iets beter en toen was het zeker mogelijk om van uitzichten te genieten. Zie ook de foto's, daar ik vandaag voorbereid en dus met een kabeltje achter de computer ben gaan zitten. Voor de volgende dagen staan wat vreselijke busritten gepland, langs onder andere Dien Pien Phu: het plekje waar de fransen verpletterend 'hun kolonie' verloren. Het schijnt, op de bussen na dan, wel allemaal mooi te zijn. En daar doen we het onder andere natuurlijk voor. Was hier net trouwens een ongeluk; vier motors lagen na een doffe boem op de grond, eentje is op de motor, buiten bewustzijn, naar wat ik hoop een ziekenhuis gebracht. Verkeer is hier wel wat chaotisch, maar niet zo erg in Hanoi. Links rechts links kijken, toch? Verder ben ik heel benieuwd hoe het volgende gedeelte van de trip, dat beduidend minder toeristisch is, zal zijn. Het kan even duren, maar als ik weer terug ben in Hanoi (of een toeristisch dorpje) laat ik het weten. Groeten

Reacties

Reacties

simone

ik ben ook benieuwd luke!
je schrijft gelukkig veel en leuk! dat moet ook!!

liefs

Dennis

Hey Luke wat is dit nou. Echt die foto's fucking mooi daar.
Mooi dat je het naar je zin hebt. Hebben ze daar eigenlijk ook van die lekkere bokbiertjes??:P

Groetjes Dennis

truus

Hoi Luke, Die foto s zijn inderdaad aardig jaloers makend zeg. Echt gaaf. Gelukkig heb ik via je moeder vernomen dat de mince pies goed genoeg waren en kan ik nu heel hard gaan oefenen op het echte werk. Ja, je zei het al de tijd vliegt. Zorg dat je heel veel mooie dingen gaat zien de komende tijd. we volgen je met veel plezier. groetjes en geniet van alles wat je tegen komt.

Selma

Jeej Luke!

Wat fijn dat je al zoveel berichtjes hebt geschreven en we een beetje met je mee kunnen reizen! Gaaf hoor Vietnam, ik wil graag eens die kant op reizen. Maar nu eerst maandag naar Tunesië toe. Ook heel leuk!

Simone was donderdag bij me dat was gezellig. We missen je grote glimlach nu al!

hoge knuffel

Selma

Carina

Hoi Luke,

Ik had het vandaag met Dennis over jou, en dacht meteen even op je site kijken. Super leuk hoor en leuk geschreven.
Ik blijf je volgen, geniet er van en goede reis verder.

Groetjes Carina

Sanne

Loekepoek! Mooie foto's hee :D Ga maar fijn leuke dingen meemaken in dat verre land, dan ga ik 't lezen! Dikke kus!

Nigel

Hoi Luke,looks as though you are having a great time experiencing the delights of Vietnam and beyond.Lia has been kind enough to translate what you have written and show me the photos!Wishing you continued success in your travels Groetjes Nigel.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!