Halong bay

Hoi iedereen,

heb enkele geweldige dagen achter de rug. Ik ben met een tour meegeweest die mij langs de schoonheden van Halong Bay voerde. Of vaarde. Want Halong bay, voor zij die met dit begrip onbekend zijn, is een prachtig natuurgebied voor de kust van noord vietnam bestaande uit heel veel eilandjes. Deze eilandjes zijn eigenlijk allemaal enorme rotsen die uit de zee omhoog rijzen. Echt adembenemend mooi. Heb nu geen kabeltje voor foto's, maar die zullen komen. De andere mensen van de tour waren ook allemaal heel leuk en aardig en ga zo naar Sapa met Vijay, die ik op deze trip heb ontmoet. Het weer is hier heel redelijk , de luchtvochtigheid is wat afgenomen en het lijkt bijna op de nederlandse zomer ( maar nog wel net wat vochtiger). Verder zijn er typhonen die de kust hier aan het plagen zijn, redelijk erg zelfs. Ergens is er bij het plannen wat mis gegaan, want ik was onder de veronderstelling dat November die tijd van het jaar was. Blijkbaar is het reizen naar het zuiden nu heel lastig en niet aan te raden. Maar Sapa ligt in het noorden. En ik ben natuurlijk niet bang voor wat regen. Dan nu allen nog een goede dag!

Reacties

Reacties

Moniek

Hey luke,

Ik ben jaloers!!!
Heel veel plezier nog en geniet ervan.

Moniek

katherine

heeey luke! wat fijn dat je het naar je zin hebt! en al veel hebt gezien! en dat je al iemand hebt ontmoet :) heet hij echt VP? geniet en ik hoop dat er nog meer geweldige dagen op je pad mogen komen. xoxokath

Alan en Lia

Hoi Luke
Wat leuk om je reisverslag te lezen
Maak je zelf nog uitgebreidere aantekeningen of is dit alles wat je te melden hebt.
Ik kijk al uit naar die mooie foto`s die je gemaakt hebt.
Hier regent/miezert het regelmatig, een andere soort vochtigheid die jij nu gewend bent?? beslist niet koud.
Verder gaat het hier zijn gangetje, volgende week komt Nigel voor een midweek over, ik zal hem je blog laten zien.
Jouw telnr in Vietnam is:00-84-909285143.
Dit was het nu. Veel liefs en tot horens van ons.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!