Aankomst Hanoi

Hoi iedereen,

een berichtje met betrekking tot mijn aankomst. Alles is redelijk soepel verlopen en wat ik nu van hanoi zie, bevalt me zeer goed. Wel echt gigantisch moe, weet niet of ik nog lang wakker kan blijven. Het is hier nu ongeveer half drie en heb sinds vertrek eigenlijk niet geslapen. En dat wil ik nu wel zo graag. Maarja, wordt je om 3 uur s'nachts wakker. Zit je dan weer daarmee. Ga denk ik proberen half zeven naar bed te gaan. Verder wil ik nog graag vermelden dat de vliegtuigen van Thai air hele leuke bekledingen hebben (stoelen hebben verschillende kleuren!), maar dat het dan niet weer fijn is om gedurende die uren naast grote mensen (groter dan mij) te zitten. Maarja, het is hier dan ook wel weer lekker warm en het geurt hier naar loempia's.Voordat ik nog meer onzin in deze halfslaaptoestand ga uitbrabbelen, zeg ik gedag.

Dag!

Reacties

Reacties

katherine

heey luke, blij dat je goed bent aangekomen :)
Ik hoop dat het je gelukt is om tot half 7 wakker te blijven :P heb je al een lekkere loempia gegeten? hihi.
hoeveel tijdverschil is er eigenlijk? take care geniet ervan!! xoxokatherine

truus

heey luke, goed om te horen dat je veilig bent aangekomen. En ik ben blij dat je nu al met je loempia onderzoek gestart bent. Je pakt de zaken serieus aan.

Alan en Lia

Dit staat op de 1e bladzijde van je bureau-agenda en vind ik wel heel passend voor jou.. weet je het nog?
Men moet geduld hebben
met het onopgeloste in het hart
en proberen de vragen zelf lief te hebben,
als ontoegankelijke ruimtes.
als boeken, geschreven in volkomen
onbekende taal.
Wanneer men die vragen leeft,
leeft men misschien geleidelijk,
zonder het te merken,
op een ongewone dag
binnen in het antwoord.
Rainer Maria Rilke, Duitse lyrische dichter(1875-1926)

Sanne

Loekepoek!

Fijn dat je goed bent aangekomen joh! En, hoe gaat 't nu met de jetlag?? Hoop dat ie een beetje meevalt :D Veel plezier in Hanoi nog!

Dikke kus!

Ps. Toch maar geen heel verhaal over mij, die grap komt nog :P

Jan en Annemiek

Hey Luke, we hoorden gisteren van Lia dat je op reis bent. We wensen je een hele goede reis, dat je veel leuke dingen mag zien en mensen mag ontmoeten. We lezen met belangstelling je verslag. Veel succes, gr.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!